Parerea ta conteaza If you are human, leave this field blank. E-mail contact * Număr tren * Stația de plecare * Stația de sosire * Data călătoriei * La casa de bilete... Disponibilitatea personalului Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Amabilitatea/politețea personalului Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Competența personalului Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Ținuta personalului Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Condițiile în vagoanele clasă, dormit, cusetă, restaurant ... Curățenia compartimentelor Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Curățenia / dotarea toaletelor Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Temperatura în compartimente Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Iluminatul în compartimente Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări În vagonul clasă... Politețea șefului de tren (controlorului) Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Ținuta șefului de tren (controlorului) Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Competența șefului de tren (controlorului) Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări În vagonul restaurant... Calitatea preparatelor culinare Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Diversitatea produselor oferite Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Rapiditatea servirii Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Corectitudinea notei de plată Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Politețea / amabilitatea personalului Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Competența personalului Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări În vagonul de dormit / cușetă... Politețea / amabilitatea personalului Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Punctualitatea / competența personalului Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Asigurare servicii suplimentare (deșteptare etc.) Mult peste așteptări Peste așteptări La nivelul așteptărilor Sub așteptări Menționați numele / funcția angajatului care, prin atitudinea, comportamentul și acțiunea sa... A depășit așteptarile DVS. Nu s-a situat la nivelul așteptărilor Dvs. Ce așteptări / propuneri / reclamații aveți de la / pentru noi... Ce servicii suplimentare doriți să vă oferim? Ce îți place / nu îți place la noi? GDPR * Sunt de acord ca datele cu caracter personal înregistrate în formular să poată fi utilizate în scop statistic și de arhivare reCAPTCHA Trimite