10 iulie 2025
Urmare a comunicării primite de la administrația feroviară ungară MAV Start, privind efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară pe secția Budapesta – Szolnok – Lőkösháza, în zilele de 12 și 13 iulie 2025 vor interveni modificări în circulația trenurilor internaționale, astfel:
- trenurile internaționale IR 73 Budapesta Keleti – Craiova, IR 75 Budapesta – Cluj Napoca, IR 79 Budapesta Keleti – Bucureşti Nord, IR 371 Budapesta Keleti – Arad, IR 375 Budapesta Keleti – Arad, IR 377 Budapesta Keleti – Timişoara Nord, IR 379 Budapesta Keleti – Arad și IR 473 Budapesta Keleti – Bucureşti Nord vor pleca din stația Budapesta Keleti cu 10 minute mai devreme față de graficul de circulație din mersul trenurilor.
- trenul internaţional IR 367 va pleca din staţia Budapesta Keleti la ora 06.10, cu 10 minute mai devreme față de graficul de circulație din mersul trenurilor.
Informații despre circulația trenurilor:
- la telefon 0219521 – INFO CFR (trafic intern).
- la numerele de telefon din stațiile CFR, ce sunt publicate pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
- în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), se introduce numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Se obțin informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire.
- pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.
- pe site-ul www.cfrcalatori.ro, la Mers tren trafic intern/ Mers trafic international.
- de la personalul nostru din staţii.
Despre CFR Călători:
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.