Blog

Linie directă de autobuz între Gara Brașov și baza pârtiilor din Poiana Brașov

Postat 19-02-2022 in News

Din 18 ianuarie 2022, iubitorii sporturilor de iarnă care aleg să meargă cu Trenurile Zăpezii  la Braşov vor putea folosi linia 100 de autobuz – Poiana Expres, pentru a ajunge de la gară la baza pârtiilor din Poiana Brașov. Primăria Brașov a prelungit traseul autobuzelor de pe linia 100 până la Gara Brașov. Programul de circulaţie a autobuzelor de pe această linie este adaptat sosirilor şi plecărilor trenurilor din direcţia Bucureşti – Ploieşti, zona din care vin majoritatea turiştilor. Costul călătoriei este de 6 lei și se poate plăti atât la casele de bilete din stațiile de autobuz, cât și electronic prin aplicația 24 Pay. Durata scurtă a călătoriei cu Trenurile Zăpezii de 2 ore, respectiv 2 ore și 20 de minute dinspre Capitală spre Brașov și invers, combinată cu…

Citeste mai mult

Protects the environment on the holidays. Travel “green”! Buy now with a 10% discount

Postat 19-12-2021 in Europe train trip

Protejează mediul şi de Sărbători. Călătorește „verde”! În perioada 22.11.2021 – 03.01. 2022 te așteptăm cu REDUCERI de 10% la Pass-urile Interrail! Ce trebuie să știi? Poți alege …  Interrail Global Pass pentru călătoria în 33 de țări din Europa sau Interrail One Country Pass ideal pentru călătoria într-una din țările din Europa. Prețuri Interrail Global Pass Promoţional 10% Reducere! Prețuri Interrail Global Pass Promoţional – redus cu 10%: VALABILITATE ADULT Cl.1  ADULT Cl.2 COPIL** TANAR <28 Cl.1 TANAR <28 Cl.2 SENIOR >60 Cl.1 SENIOR >60 Cl.2 4 zile din 1 lună (Flexi) 295,00 € 221,00 € 0 € 221,00 € 167,00 € 266,00 € 199,00 € 5 zile din 1 lună (Flexi) 338,00 € 254,00 € 0 € 254,00 € 191,00 € 304,00 € 229,00…

Citeste mai mult

NOU: CFR Călători a implementat un nou sistem care facilitează verificarea/validarea și emiterea legitimațiilor de călătorie de pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă și retur

Postat 17-09-2021 in News

În cadrul acțiunilor desfășurate pentru creșterea gradului de digitalizare, CFR Călători a implementat miercuri, 15 septembrie 2021 , un proiect pilot prin care este facilitată verificarea/validarea și emiterea legitimațiilor de călătorie  în tren prin intermediul dispozitivelor mobile. Personalul de tren va fi dotat cu dispozitive compuse din aparate mobile dotate cu NFC (pentru plata cu card contactless) și capabilități de scanare a codurilor de bare / coduri QR, precum și imprimante termice pentru tipărirea biletelor. Soluția implementată cuprinde asigurarea transmisiei de date (între dispozitivele mobile si arhitectura centrală a sistemului), soluție MDM (de management și securizare a flotei de dispozitive) și software de emitere și validare a biletelor la bordul trenurilor, ca parte integrantă a sistemului de emitere electronică XSell utilizat în prezent de CFR Călători. Pentru…

Citeste mai mult

The Royal Station of Bucharest Băneasa

Postat 04-08-2021 in Events

Built during the same period as the Royal Station of Sinaia (1937-1938) and the underground passage from the Mioriţa Fountain, the Royal Station of Bucharest Băneasa was intended for the departures and arrivals of King Carol the Second, members of the government, the Royal Family and high dignitaries invited in the capital. The esplanade connecting the station of Băneasa to the main road allowed for troop alignment and development of processions. During the communist era, it became a presidential station, currently being used for boarding / disembarkation of passengers of some trains travelling on the 800 mainline. Since 2012, the Royal Station of Băneasa, a station with historical significance, is periodically used by the Royal Family of Romania as a departure and arrival point for…

Citeste mai mult

The Caracău Viaduct – the largest concrete arched viaduct in Romania

Postat 30-07-2021 in Events

The Caracău Viaduct in Harghita county is the most important construction on the Miercurea-Ciuc – Ghimeş railway route, put into use on October the 18th 1897, with the opening of the Ciceu – Ghimeş railway line, important due to the fact that it connects Moldova with Transylvania. Built in a mountainous region, on a rugged terrain, difficult to access, it represents the largest artwork executed by CFR after the construction of the bridge from Cernavoda. It was destroyed in both world wars, in 1916 and 1944, respectively, and rebuilt each time. After the Second World War, from December 1944 until February the 12th 1945, the Romanian construction engineers made a temporary wooden viaduct. This was a unique performance in the history of railway construction. In…

Citeste mai mult

The Filiași – Bumbești – Livezeni railway

Postat 22-07-2021 in Events

The Filiași – Bumbești – Livezeni railway connects the Transylvanian Plateau with the Romanian Plain through the coal basin from the Jiu Valley and is famous in history for the Bumbești – Livezeni section, completed a few years after the Second World War. Besides the paramount importance in rail transport, the railway that crosses the Jiu gorge also offers spectacular landscapes. Spanning 117 km in length, the railway line was built by the CFR administration between 1886-1948 in five stages. During the first 2 stages, the Filiași – Cărbunești (46 km) and Cărbunești – Târgu Jiu (24 km) railway sections were inaugurated in 1888, the works being carried out at a sustained pace because they were declared works of public utility. For 27 years, Târgu…

Citeste mai mult