Precizare cu privire la trenul IR 1930

Postat acum 3 ani ago

9 iulie 2022 Referitor la informațiile prezentate în spațiul public privind întârzierea trenului IR 1930 Mangalia – București Băneasa – Oradea din data de 7/8 iulie 2022, CFR Călători face următoarele precizări: În urma analizei efectuate, CFR Călători a constatat că o parte din minutele de întârziere ale trenului IR 1930 Mangalia – București Băneasa – Oradea din data de 7/8 iulie 2022 s-au datorat locomotivei. În aceste condiții, Conducerea CFR Călători a dispus efectuarea unui dosar de cercetare la sucursalele de transport feroviar de călători tranzitate de tren, cercetare care va include și conducerile sucursalelor respective.

Citește mai mult

Comunitatea Căilor Ferate Europene și de Infrastructură lansează cea de-a șaptea ediție a concursului de fotografie Aline Bastin

Postat acum 3 ani ago

București, 11 iulie 2022 CER lansează cea de-a șaptea ediție a concursului de fotografie Aline Bastin, cu tema: “Exploring Europe: discovering the continent by train in the European Year of Youth”. Poți trimite fotografiile tale pe tema concursului, la înaltă rezoluție, în format electronic înainte de 7 octombrie 2022 pe site-ul CER. 🏆  12 dintre cele mai bune fotografii vor fi premiate cu 200 de euro fiecare și vor fi expuse la diverse evenimente feroviare europene. 🏆 Pe lângă premiul în bani și pentru a sărbători 50 de ani de abonamente Interrail, fiecare câștigător al concursului din acest an va primi gratuit un Global Interrail Pass valabil 5 zile de călătorie la clasa a 2-a în termen de 1 lună.

Citește mai mult

Modificări temporare în circulația trenurilor în 14 și 21 iulie si 15 iulie – 15 august

Postat acum 3 ani ago

8 iulie 2022 Pentru efectuarea de către CNCF CFR SA a unor lucrări la infrastructura feroviară în perioada următoare, vor interveni modificări în circulația trenurilor, astfel: în data de 14 iulie 2022, ca urmare a efectuării de lucrări între stația Piatra Olt și halta de mișcare Arcești: la trenul IR 1521 București Nord – Piatra Olt – Arcești Hm – Păușa h se asigură transbordarea pasagerilor cu mijloace auto pe distanța Piatra Olt – Arcești. la trenul IR 1522 Păușa h – Arcești Hm – Piatra Olt – București Nord se asigură transbordarea pasagerilor cu mijloace auto pe distanța Arcești Hm – Piatra Olt. trenul RE 2012 Sibiu – Păușa h – Arcești Hm – Piatra Olt – Craiova se anulează și în locul lui…

Citește mai mult

PRECIZARE DE PRESĂ 

Postat acum 3 ani ago

  5 iulie 2022 CFR Călători a publicat în data de 5 iulie a.c. un comunicat de presă referitor la funcționarea instalațiilor de aer conditionat din trenuri. Urmare a acestui comunicat, a articolelor și comentariilor  apărute  ulterior în mass media, CFR Călători face următoarea precizare: România se află în prezent în zona climatică II, conform fișei UIC 553-1/2005, raportat la clasificările pe zone climatice a țărilor membre UIC din Europa, ale cărei prevederi se aplică la proiectarea și construcția  instalațiilor de climatizare din vehiculele feroviare. Astfel conform acestei fișe, repartiția pe zone este următoarea:     Vara Temperatura maximă exterioară Umiditate relativă Țări Zona I +40 grade C 40% Grecia, Italia, Portugalia, Spania. Zona II +35 grade C 50% Albania, Austria, Belgia, Bosnia – Herțegovina, Bulgaria,…

Citește mai mult

Funcționarea instalațiilor de aer condiționat

Postat acum 3 ani ago

5 iulie 2022   CFR Călători informează că reglementările privind condițiile normale de funcționare a instalațiilor de climatizare a vagoanelor sunt prevăzute în clar în Normele tehnice feroviare autohtone și internaționale. Valorile parametrilor de lucru pentru instalațiile de climatizare sunt reglementate de către Organisme Internaționale la care sunt aliniate toate statele care dețin căi ferate, inclusiv toate statele membre ale UE, cu referire directă la UIC – Union Internationale de Chemins de Fer, Asociație din care și România face parte ca membru fondator. Documentul de referință este Fisa UIC nr.553-1/2005. Referitor la cele prezentate facem următoarele precizări: România este încadrată în zona climatică II ceea ce înseamnă că temperatura maximă optimă pentru funcționarea în parametri nominali ai vagonului este de +35°C, iar umiditatea de maxim…

Citește mai mult