3 iunie 2020

CFR Călători continuă procesul de repunere în circulație a trenurilor a căror circulație a fost temporar suspendată începând cu lunile martie și aprilie 2020 în corelație cu măsurile de prevenire și control a virusului SARS-CoV-2, emise de autorități.

Astfel, vor fi repuse în circulație trenurile:

Data reluării circulației Tren Relația
9 iunie 2020 IR 144 Cluj Napoca – Oradea
9 iunie 2020 IR 143 Oradea – Cluj Napoca
9 iunie 2020 IR 1657 București Nord – Bacău
9 iunie 2020 IR 1812 Timisoara Nord – Sibiu
9 iunie 2020 IR 1818 Timișoara Nord – Târgu Mureș
9 iunie 2020 IR 1819 Târgu Mureș – Timișoara Nord
9 iunie 2020 R 5701 Suceava – Ilva Mica
9 iunie 2020 R 5704 Ilva Mica – Suceava
9 iunie 2020 R 2381 Simeria – Săvîrşin
9 iunie 2020 R 2386 Săvîrşin – Simeria
9 iunie 2020 R 3745 Arad – Sântana
9 iunie 2020 R 3746 Sântana – Arad
9 iunie 2020 R 2203 Arad – Curtici
9 iunie 2020 R 2206 Curtici – Arad
9 iunie 2020 R 2205 Arad – Curtici
9 iunie 2020 R 2208 Curtici – Arad
10 iunie 2020 IR 1658 Bacău – București Nord
10 iunie 2020 IR 1811 Sibiu – Timișoara Nord
13 iunie 2020 R 5581 Verești – Botoșani
13 iunie 2020 R 5566 Suceava Nord – Botoșani
13 iunie 2020 R 5584 Botoșani – Verești

CFR Călători are ca prioritate mobilitatea cetățenilor, asigurarea legăturilor interregionale și regionale, dar și protecția și securitatea călătorilor noștri și a personalului propriu.

Pentru a avea o predictibilitate a cererii de transport, inclusiv a persoanelor care au abonamente și autorizații, și pentru a ne putea astfel dimensiona cât mai bine capacitatea trenurilor la numărul de locuri solicitat, recomandăm tuturor călătorilor noștri cumpărarea biletelor din timp. Începând de astăzi, 3 iunie 2020, cumpărarea cu anticipație a biletelor înainte de plecare, crește de la 10 la 20 de zile.

Recomandăm cumpărarea ONLINE a biletelor de tren pentru a evita aglomerația la ghișee/casele de bilete și manipularea banilor în numerar. La ghișeu, este indicată efectuarea plății cu card bancar sau telefon, în punctele de vânzare unde este posibil acest lucru.

Pentru a răspunde nevoii de mobilitate a călătorilor pe calea ferată, rămânem conectați la solicitările de trafic și în limita parcului de material rulant disponibil intervenim operativ pentru adaptarea capacității de transport.

CFR Călători recomandă pasagerilor să nu aleagă doar trenurile de la orele de vârf, având în vedere că majoritatea companiilor/instituțiilor au introdus programul decalat pentru angajați.

De astăzi, CFR Călători va permite familiilor, persoanelor care locuiesc/lucrează împreună să ocupe locuri alăturate. Persoanele care nu fac parte din aceste categorii, vor cumpăra locuri distanțate.

Masca de protecție la bordul trenurilor CFR Călatori este obligatorie pe toată durata călătoriei. Pentru protecția dumneavoastră, a celorlalți călători și a personalului nostru, vă rugam purtați corect masca, astfel încât să vă acopere gura și nasul.

Persoanele care călătoresc cu trenul, trebuie să repecte regulile de comportament și igienă impuse de Ministerul Sănătății, și este important să aibă în vedere regulile și recomandările noastre de călătorie pentru a le putea asigura un transport în condiții de siguranță.

Vă rugăm informați-vă doar din surse oficiale! Nu dați curs informațiilor, părerilor sau opiniilor nefundamentate!

Informații actualizate despre circulația trenurilor sunt disponibile la:

Biletele pot fi achiziționate cu anticipație de pe următoarele canale:

  • online de pe www.cfrcalatori.ro;
  • de la automatele de vânzare bilete din gări;
  • și dacă nu este posibil altfel, direct de la casele de bilete din gări și distribuitori autorizați (agenții de turism), unde este recomandată păstrarea distanței față de celelalte persoane.

 

Despre CFR Călători:

Societatea de Transport Feroviar de Călători  CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează  transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de calitate de transport feroviar de pasageri, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.