15 noiembrie 2022


 În cadrul acțiunilor desfășurate pentru creșterea gradului de digitalizare și accesibilitate, începând de astăzi, 15 noiembrie 2022, CFR Călători a implementat sistemul xSell-mobile la nivelul întregului personal de tren. Acest fapt permite emiterea legitimațiilor de călătorie, rezervarea automată a locurilor, scanarea legitimațiilor, validarea biletelor online și a titlurilor metropolitane prin intermediul dispozitivelor mobile.

Personalul de tren este dotat cu dispozitive compuse din aparate mobile dotate cu NFC (pentru plata cu card contactless) și capabilități de scanare a codurilor de bare / coduri QR, precum și imprimante termice pentru tipărirea biletelor.

Finalizarea implementării acestei soluții permite vânzarea online în trafic intern a legitimațiilor de călătorie la toate trenurile CFR Călători.

În plus asigură o servire mai rapidă și mai facilă a călătorilor în tren și reducerea timpului limită stabilit pentru achiziționarea biletelor online până în momentul plecării trenului din stația de îmbarcare.

Achiziţionarea biletelor online este posibilă de pe site-ul www.cfrcalatori.ro și prin aplicația mobilă “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” disponibilă în toate magazinele de aplicații: Google Play, Apple AppStore și Huawei AppGallery.

CFR Călători recomandă pasagerilor să își planifice din timp călătoria, să folosească toate trenurile puse la dispoziție din graficul unei zile și să îşi procure din timp legitimaţiile de călătorie. Biletele pot fi achiziţionate cu anticipație, utilizând următoarele canale:

 

Despre CFR Călători:

Societatea de Transport Feroviar de Călători  CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează  transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de calitate de transport feroviar de pasageri, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.