16 decembrie 2019
CFR Călători informează că, începând cu data de 15 decembrie 2019, pe ruta București Nord – Chitila – Buftea a introdus serviciul de transport suburban prin care a pus la dispoziţie 26 de perechi de trenuri InterRegio și Regio/ zi, mai mult cu 6 perechi de trenuri InterRegio în plus faţă de perioada anterioară, pentru asigurarea nevoilor de transport, oferind pasagerilor un program previzibil al orelor de plecare/sosire şi mobilitate.
Cele 26 trenuri InterRegio și Regio/ zi / sens, circulă conform anexei.
În perioada sărbătorilor de iarnă și sfârșitului de an CFR Călători va utiliza întreaga sa capacitate de transport tehnic disponibilă.
Pentru evitarea aglomerației, recomandăm pasagerilor să își programeze din timp călătoria către destinațiile dorite, să folosească toate trenurile puse la dispoziție de CFR Călători din graficul unei zile de circulație și să îşi achizitioneze cu ANTICIPAȚIE legitimaţiile de călătorie utilizând toate canalele de distribuție puse la dispozitie.
Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pe toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon din stațiile CFR, 021/9521 (pentru traficul intern) sau să se adreseze personalului nostru din stații.
Legitimațiile de călătorie pot fi achiziționate:
- direct de la casele de bilete din gări și agenţii de voiaj CFR;
- ONLINEde pe cfrcalatori.ro;
- de la automatele de vânzare bilete din stațiile de cale ferată;
- de la distribuitori autorizați (agenții de turism).
Despre CFR Călători:
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de calitate de transport feroviar de pasageri, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.