Drept la replică la articolul “Exclusiv. Orient Expres a ajuns în România cu o întârziere uriașă”

Postat acum 3 zile ago

F- PO-0-7.4-01-02/Nr. CRMM/ 4/  208 / 08 .06.2025                                                                                            Drept la replică CFR Călători                                  Către:                             Redacția Club Feroviar Referitor la articolul “Exclusiv. Orient Expres a ajuns în România cu o întârziere uriașă” publicat în data de 7 iunie 2025, de redacția Club Feroviar, pentru o corectă informare a opiniei publice, vă solicităm publicarea următorului drept la replică. Într-un mod total neprofesionist prin care reflectați aspecte care vizează circulația feroviară, fie din necunoaștere, fie din rea voință, prezentați ca fiind o culpă a companiei CFR Călători informațiile obținute, după cum precizați în articol, din “surse bine informate”, privind întârzierea trenului 15034 Orient Express din data de 7 iunie 2025….

Citește mai mult

Precizare referitor articole Club Feroviar

Postat acum 10 luni ago

Compartimentul Relații cu Mass-Media                                                              Tel CFR:122 777, Direct: 021 319 0337  F- PO-0-7.4-01-02/Nr. CRMM / 4 / 197 / 12.08.2024                                                                                                               Către:  Publicația Club Feroviar                                       În atenția dlui Redactor-șef                              Precizare CFR Călători Articolele Club Feroviar, cu titlurile: “FOTO Minciuna CFR Călători cu locomotivele diesel de la Brașov și o veste bună ținută la secret” și “Două deraieri în Depoul Iași al CFR Călători. Mai multe trenuri au întârzieri” publicate la 11 august 2024 și respectiv 9 august 2024 arată că publicația dumneavoastră continuă să denatureze activitatea CFR Călători în goana după senzațional fie din rea-voință, fie din slaba documentare jurnalistică. Ambele aspecte sunt deosebit de grave deoarece manipulează opinia publică și aduc grave prejudicii de imagine operatorului feroviar de stat – CFR…

Citește mai mult

Drept la replică CFR Călători referitor articol Club Feroviar

Postat acum 2 ani ago

  Oficiul Marketing  și Comunicare                                                                                                         Serviciul Marketing  și Relații cu Mass- Media                                                            Tel CFR:122 777, Direct: 021 319 0337  /Nr. OMC2/  9 /   185    /  17.03.2023                                                                                                        Drept la replică CFR Călători      Către:    Club Feroviar    În atenția domnului Doru Cireașă, redactor Referitor la articolul „Încep procedurile pentru selecția unui nou director general la CFR Călători” publicat în data de 17 martie 2023 pe site-ul Club Feroviar, pentru o corectă informare a opiniei publice, facem următoarele precizări, pe care vă rugăm să le publicați ca drept la replica: Firma Pluri Consultants Romania SRL este firma care a fost selectată de către Ministerul Transporturilor pentru realizarea selecției administratorilor celor cinci companii aflate în coordonarea sa, în concluzie și pentru întreg consiliul de administrație CFR Călători…

Citește mai mult

PRECIZARE referitor comportament nepotrivit al unui conductor de tren

Postat acum 3 ani ago

25 noiembrie 2022 Referitor la sesizarea unei călătoare privind comportamentul nepotrivit al unui conductor de tren în timpul programului de lucru, față de aceasta, în data de 18.11.2022, într-un tren pe ruta Craiova – București Nord, CFR Călători a demarat o cercetare internă conform reglementărilor legale în vigoare. Până la finalizarea cercetării, personalul de tren implicat a fost a retras din serviciul de deservire a trenurilor și a publicului călător. CFR Călători face precizarea că nu tolerează comportamente neadecvate în rândul personalului propriu, implicit al celui în relația cu publicul călător. Rezultatele cercetării vor fi putea fi transmise după finalizarea acesteia.

Citește mai mult

Drept la replică CFR Călători referitor articol Club Feroviar

Postat acum 3 ani ago

Oficiul Marketing  și Comunicare                                                                                                         Serviciul Marketing  și Relații cu Mass- Media                                                              Tel CFR:122 777, Direct: 021 319 0337  F- PO-0-7.4-01-02/Nr. OMC2/ 21 /  1095  /19.10 2022                                                                                        Către: Club Feroviar În atenția domnului Adrian Bărbulescu, redactor  Referitor la articolul ”CFR Călători a trimis automotoare Desiro la reparații la uzina care a sechestrat deja șase ”  publicat în data de 18 octombrie  2022 pe site-ul Club Feroviar, precizăm că, în nota obișnuită de a prezenta tendențios și lipsit de o minimă documentare, de altfel obligatorie pentru o prezentare realistă a unei situații existente, publicați informații de natură a aduce prejudicii CFR Călători. Pentru o corectă informare a opiniei publice, vă solicităm publicarea următorului drept la replică. DREPT LA REPLICĂ În prezent, SNTFC CFR Călători nu are în derulare contracte cu…

Citește mai mult

Drept la replică CFR Călători referitor articol Club Feroviar privind serviciile de reparații pentru automotoarele Siemens Desiro

Postat acum 3 ani ago

Oficiul Marketing  și Comunicare                                                                                                         Serviciul Marketing  și Relații cu Mass- Media                                                              Tel CFR:122 777, Direct: 021 319 0337  F- PO-0-7.4-01-02/Nr. OMC2/ 21 / 1086  /18.10 2022                                                                                        Către: Club Feroviar În atenția domnului Adrian Bărbulescu, redactor Drept la replică Referitor la articolul ”Cinci automotoare Desiro defecte la Timișoara, alte șase sechestrate la Cluj-Napoca ”  postat în data de 17 octombrie  2022 pe site-ul Club Feroviar, pentru o corectă informare a opiniei publice, facem următoarele precizări, pe care vă rugăm să le publicați ca drept la replică: În baza contractului încheiat de SNTFC CFR Călători cu SC Remarul 16 Februarie SA, au fost trimise la reparații 12 automotoare Siemens Desiro, din care au fost reparate efectiv 6 automotoare. La restul de 6 automotoare nu au fost finalizate serviciile…

Citește mai mult