Perturbări în circulația trenurilor pe relația Deda – Miercurea Ciuc – Brașov – București din cauza unor defecțiuni tehnice întâmpinate de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA

19 iunie 2024

Ca urmare a unor probleme la infrastructura feroviară între stațiile Băile Tușnad – Bicsadu Oltului de pe secția Miercurea Ciuc – Brașov (circulaţie închisă temporar din cauza șinei șerpuite), trenul IR 1645 București Nord – Târgu Mureș staționează în gara Malnaș Băi.

Din această cauză ar putea fi afectată circulația următoarelor trenuri CFR Călători: Regio 4513 Brașov – Toplița, Regio 4514 Deda /Siculeni – Brașov, IR 1646 Târgu Mureș – Brașov cu grupă de București Nord, precum și alte trenuri care circulă pe ruta Brașov – București Nord.

CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate.

Circulația în zona afectată se desfășoară în funcție de măsurile operative stabilite și dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA.

Detalii despre aspecte referitoare la intervențiile ce au loc ca urmare a întreruperii circulației (timp de remediere și reluarea acesteia) pot fi solicitate la managerul infrastructurii feroviare – CFR SA, cel care organizează şi dirijează circulaţia tuturor trenurilor pe calea ferată.

Călătoria cu trenul în contextul avertizărilor de caniculă și disconfort termic accentuat

19 iunie 2024

În contextul avertizărilor de caniculă și disconfort termic accentuat, emise pentru această perioadă de către Administrația Națională de Meteorologie, CFR Călători face eforturi susținute pentru menținerea în circulație a tuturor unităţilor de material rulant dotate constructiv cu instalații de climatizare.

Întregul parc de vehicule feroviare este verificat din punct de vedere tehnic – funcțional înainte de plecarea în cursă, pentru evitarea defectărilor în parcurs. Pentru menținerea în funcțiune a instalațiilor de climatizare au fost dispuse măsuri suplimentare de mentenanță a instalaţiilor de climă în reviziile de vagoane care formează garniturile de tren precum și însoțirea cu electricieni de vagoane în anumite intervale orare, atunci când sunt situații de caniculă sau alte fenomene meteo extreme specifice verii.

Însă, în zilele cu temperaturi exterioare caniculare (de multe ori chiar și de peste 50 – 55 de grade C la soare) care se înregistrează la nivelul șinei și cutiei materialului rulant, dar şi din cauza deschiderii geamurilor în parcurs, instalațiile de climatizare riscă să nu mai poată asigura răcirea şi să funcţioneze în regim de ventilație.

În condițiile utilizării întregului parc de material rulant tehnic disponibil, în special pe rutele ce înregistrează cele mai mari solicitări de trafic, pentru a avea o predictibilitate a cererii de transport și în vederea adaptării capacităţii de transport la numărul de locuri solicitat, CFR Călători recomandă pasagerilor să își planifice din timp călătoria, să utilizeze toate trenurile puse la dispoziție în graficul unei zile de circulație și să își procure din timp legitimaţiile de călătorie, folosind toate canalele disponibile în acest sens.

Biletele pot fi achiziţionate cu anticipație de 30 zile, utilizând următoarele canale de vânzare:

  • online de pe cfrcalatori.ro;
  • din aplicația mobilă “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” (disponibilă în Google Play, App Store și Huawei AppGallery);
  • de la automatele de vânzare bilete din gări;
  • de la casele de bilete din gări, agenții de voiaj CFR Călători și distribuitori autorizați (agenții de turism).

CFR Călători recomandă pasagerilor, astfel încât călătoria cu trenul în condiții de caniculă să decurgă fără incidente, în special pentru persoanele cu sensibilitate crescută la căldură sau care nu suportă temperaturile ridicate din cauza unor afecțiuni medicale:

  • să se hidrateze permanent şi să aibă cel puţin o sticlă cu apă în bagaj;
  • să aibă medicația necesară afecțiunilor pe care le au, în caz de nevoie;
  • să alerteze imediat personalul de tren dacă se simt rău în timpul călătoriei sau dacă observă o persoană care are nevoie de ajutor, astfel încât călătoria cu trenul în condiții de temperaturi ridicate și chiar caniculă să decurgă fără incidente, în special pentru persoanele cu sensibilitate crescută la căldură sau care nu suportă temperaturile ridicate din cauza unor afecțiuni medicale.

Mulțumim tuturor pentru înțelegere.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, oferte sau tarife, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, secțiunea Mers Tren Trafic Intern, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), la numerele de telefon de la gările CFR publicate pe site la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE sau să se adreseze personalului nostru din stații.

 

Despre CFR Călători:

Societatea de Transport Feroviar de Călători  CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează  transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de calitate de transport feroviar de pasageri, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.

 

 

 

 

 

CFR SA închide temporar circulația feroviară între Babadag și Cataloi (de pe secția Medgidia – Tulcea Oraș) din cauza avariilor provocate de furtuni

4 iunie 2024

Urmare a avizării administratorului infrastructurii feroviare – CFR SA, pe fondul condițiilor meteo nefavorabile din cursul acestei zile/seri a fost afectată infrastructura feroviară pe secția Medgidia – Tulcea Oraș circulația feroviară fiind închisă între Bagadag și Cataloi.

Conform informațiilor deținute la acest moment, în data de 15.06.2024 vor surveni următoarele modificări în circulația trenurilor:
– trenul R 8660 în relația Tulcea Oraș – Medgidia și trenul R 8651 în relația Medgidia- Tulcea Oraș vor fi anulate.
– călătorii care au bilete cumpărate la trenurile IR 1981/R 8653 în relația București Nord – Medgidia -Tulcea Oraș vor fi preluați cu mijloace auto din stația Constanța și transportați la stația Tulcea Oraș. De asemenea, călătorii care au bilete achiziționate la trenurile R 8656/IR 1982 vor fi transportați cu mijloace auto de la stația Tulcea Oraș la stația Constanța de unde își vor continua călătoria spre stațiile de destinație cu trenul IR 1982 conform cu legitimațiîle de călătorie deținute.

În funcție de avizările ulterioare ale CFR SA vom reveni cu precizări asupra circulației trenurilor R 8658 și R 8662.

Informații despre circulația trenurilor:
-la telefon 0219521 – INFO CFR (trafic intern).
-la numerele de telefon din stațiile CFR publicate pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
-în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), se introduce numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Se obțin informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire.
-pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.
-pe site-ul www.cfrcalatori.ro la Mers tren trafic intern.
-de la personalul nostru din staţii.

Din cauza nefinalizării lucrărilor la infrastructura feroviară de către CFR SA se mențin modificările în circulația trenurilor CFR Călători pe secţia Pitești – Golești

Actualizare – 15 iulie 2024

Ca urmare a nefinalizării de către CFR SA – administratorul căii ferate a lucrărilor la infrastructura feroviară pe secţia Pitești – Golești, modificările de mai jos se vor menține începând de astăzi și până la data de 15.08.2024.

==========================================

12 iunie 2024

Din cauza nefinalizării de către CFR SA – administratorul căii ferate a lucrărilor la infrastructura feroviară pe secţia Pitești – Golești, se vor menține modificările în circulația trenurilor de călători: durata de parcurs va crește cu 10 – 35 minute, iar din stația Pitești trenurile vor pleca mai devreme cu 10 – 40 de minute, astfel:

În perioada 14 iunie –14 iulie 2024, trenul IR 1912 Sibiu–Constanța va circula ca și tren IR 12912 pe ruta Sibiu (pl. ora 18.42) – Sibiu Triaj – Piatra Olt – Bradu de Sus – Ram Golești – Golești – București Nord – Constanța (sos.ora 06.11). Între stațiile Pitești și Golești se asigură transportul călătorilor cu mijloace auto.
În perioada 15 – 30 iulie 2024, trenul IR 1912 Sibiu–Constanța va circula pe ruta Sibiu (pl. ora 18.42) – Sibiu Triaj – Piatra Olt – Pitești – Golești – București Nord – Constanța (sos.ora 06.11).
În perioada 15 iunie –14 iulie 2024, trenul IR 1914 Constanța–Sibiu va circula ca și tren IR 12914 pe ruta Constanța (pl. ora 20.00) – București Nord – Golești – Ram Golești – Bradu de Sus – Piatra Olt – Sibiu Triaj – Sibiu (sos. ora 08.25).
Între stațiile Golești și Pitești se asigură transportul călătorilor cu mijloace auto.
În perioada 15 – 30 iulie 2024, trenul IR 1914 Constanța–Sibiu va circula pe ruta Constanța (pl. ora 20.00) – București Nord – Golești – Pitești – Piatra Olt – Sibiu Triaj – Sibiu (sos. ora 08.25).

În perioada 14 iunie – 15 iulie 2024
• trenul R 9478 Piatra Olt – Pitești va circula ca și tren R 13978 pe ruta Piatra Olt (pl.ora 19.58) – Pitești( sos. ora 22.28).
• trenul R 9477 Pitești – Piatra Olt va circula ca și tren R 13977 pe ruta Pitești (pl.ora 20.25) – Piatra Olt(sos. ora 22.52).

În perioada 15 iunie – 15 iulie 2024
• trenul R 9021 Bucureşti Nord – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13021 pe ruta București Nord (pl.ora 06.35) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești ( sos. ora 09.25).
• trenul R 9201 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13001 pe ruta București Nord (pl. ora 07.30) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești ( sos. ora 09.42).
• trenul R 9205 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13245 pe ruta București Nord (pl. ora 11.04) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești ( sos. ora 13.19).
• trenul R 9253 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13053 pe ruta București Nord (pl. ora 13.44) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 15.47).
• trenul R 9257 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13257 pe ruta București Nord (pl. ora 17.31) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 19.39).
• trenul R 9213 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13913 pe ruta București Nord (pl. ora 18.28) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 20.14).
• trenul R 9215 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13215 pe ruta București Nord (pl. ora 19.21) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 21.32).
• trenul R 9217 București Nord – Pitești va circula cu orar modicat ca tren R 13217 pe ruta București Nord (pl. ora 20.28) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 22.44).
• trenul R 9023 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13023 pe ruta București Basarab (pl. ora 07.53) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 10.48).
• trenul R 9025 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13925 pe ruta Bucureşti Basarab (pl. ora 15.10) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 18.08).
• trenul R 9027 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13027 pe ruta Bucureşti Basarab (pl. ora 20.20) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 23.10).
• trenul R 9200 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13121 pe ruta Pitești (pl. ora 04.35) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 06.45).
• trenul R 9202 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13923 pe ruta Pitești (pl. ora 05.36) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 07.36).
• trenul R 9024 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13905 pe ruta Pitești (pl. ora 06.14) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos.ora 09.07).
• trenul R 9204 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13041 pe ruta Pitești (pl. ora 08.11) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 10.06).
• trenul R 9254 va circula cu orar modificat ca tren 13051 pe ruta Pitești (pl. ora 09.50) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos. ora 11.39).
• trenul R 9210 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13211 pe ruta Pitești (pl. ora 13.26) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – Bucureşti Nord (sos.ora 15.41).
• trenul R 9212 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13043 pe ruta Pitești (pl. ora 15.32) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 17.50).
• trenul R 9214 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13425 pe ruta Pitești (pl. ora 16.38) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 18.41).
• trenul R 9026 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13025 pe ruta Pitești (pl. ora 16.08) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos. ora 19.05).
• trenul R 9258 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13959 pe ruta Pitești (pl. ora 19.25) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 21.30).
• trenul R 9028 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13099 pe ruta Pitești (pl. ora 19.45) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 22.34).
• trenul R 9022 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13221 pe ruta Pitești (pl. ora 03.10) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos.ora 06.00).
• trenul RE 9267 Pitești–Craiova va circula ca și tren RE 13967 pe ruta Pitești ( pl.ora 19.55) – Balș (sos.ora 22.22) și ca tren RE 13277 pe ruta Robănești (pl.ora 23.00) – Craiova ( sos.ora 23.24). Între stațiile Balș și Robănești se asigură transportul călătorilor cu mijloace auto.
• trenul RE 13267 Pitești – Craiova va fi anulat pe ruta Robănești – Craiova. De asemenea, va fi anulat transportul călătorilor cu mijloace auto între stațiile Balș (de la trenul R 9267) – Robănești (pentru trenul RE 13267).

În perioada 16 iunie – 15 iulie 2024
• trenul R 9251 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13251 pe ruta București Nord (pl. ora 05.53) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos.ora 07.54).
• trenul R 9207 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13247 pe ruta București Nord (pl. ora 12.30) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești ( sos. ora 14.40).
• trenul R 9211 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13911 pe ruta București Nord (pl. ora 16.26) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 18.35).

În perioada 17 iunie – 15 iulie 2024
• trenul R 9208 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13009 pe ruta Pitești (pl. ora 12.21) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 14.40).

Pasagerii care au bilete la aceste trenuri și doresc să renunțe la călătorie pot primi, la cerere, contravaloarea biletelor achiziţionate şi neutilizate (fie pentru întreaga rută, fie pentru distanța neefectuată din ruta respectivă), conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Detalii pe www.cfrcalatori.ro, la secţiunea Trafic intern/Renunțarea la călătorie.

Informații actualizate despre circulația trenurilor sunt disponibile la:
• 0219521 – INFO CFR (trafic intern).
• numerele de telefon de la gările CFR sunt publicate pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
• în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), introduceţi numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Obtineţi informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire.
• pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web http://cfr.ro/index.php/component/content/article/2-uncategorised/4023-camere-web-2 din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.
• pe site-ul pe www.cfrcalatori.ro, la Mers tren trafic intern.
• la personalul nostru din staţii.

Incident în circulația trenului IR 1596

CFR Călători informează că astăzi 11 iunie a.c, în jurul  orei  16.30, două vagoane  aflate în compunerea  trenului  IR 1596 Craiova – București Nord au deraiat la intrarea în stația Atârnați.

Cei aproximativ 200 de pasageri sunt în siguranță, urmând a – și continua călătoria spre destinația finală.

La fața locului se deplasează reprezentanții autorităților care vor ancheta și stabili cu exactitate cauzele producerii acestui incident, precum și echipele de specialiști care vor interveni pentru eliberarea gabaritului.

Circulația în zona afectată se va desfășura pe celălalt fir de circulație conform dispozițiilor administratorului de infrastructură CNCF CFR SA, urmând ca pasagerii trenului IR 1596 să fie preluați de trenul R 9006 Roșiori Nord–București Basarab.

Pasagerii care au bilete la trenul afectat  şi vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea pentru parcursul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Mai multe detalii despre condiţiile de restituire a tarifelor de transport  sunt disponibile pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea Tarife în țară.

CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru incident şi le mulţumeşte  pentru înţelegere.

Rugăm pasagerii ca înainte de călătorie, să solicite informaţii despre modificările produse în traficul feroviar la numărul de telefon 021/9521, să se adreseze personalului nostru din stații sau să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcălători.ro.

 

Material rulant modernizat din fonduri proprii de CFR Călători

4 iunie 2024

CFR Călători a prezentat astăzi, 4 iunie 2024, în Gara de Nord București, câteva vagoane și locomotive modernizate din fondurile proprii ale companiei.

La eveniment a participat, alături de Directorul General al companiei, Traian Preoteasa și Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu. De asemenea, au fost prezenți și oficiali din cadrul CFR Călători, SC Atelierele CFR Grivița, SCRL Brașov, Remarul 16 Februarie, Autoritatea pentru Reformă Feroviară.

Modernizarea parcului de material rulant este o prioritate a CFR Călători pentru creșterea capacității de transport și a gradului de confort oferit clienţilor săi.

Vagoanele care au fost expuse în Gara de Nord fac parte dintr-un lot de șase vagoane de călători clasa a II-a, modernizate în conformitate cu standardele UE, la SC Atelierele CFR Grivița, prin programul investițional derulat în regim propriu de către CFR Călători. Acestea urmează să fie introduse în compunerea trenurilor de călători în trafic intern și internațional, contribuind astfel la creșterea capacității de preluare a cererii zilnice de trafic.

Proiectul de modernizare al celor șase vagoane este în valoare de 22 181 000 lei, din fonduri proprii.

În ceea ce privește cele două locomotive expuse, acestea fac parte de asemenea dintr-un lot de șase unități de tracțiune electrică. Astfel, SCRL Brașov urmează să finalizeze modernizarea a încă două locomotive electrice, iar Reloc Craiova să finalizeze reparația planificată a altor două locomotive electrice. Costurile proiectelor de modernizare și de reparație planificată aferente lotului de șase locomotive sunt de 22 400 000 lei.

Caracterisitici vagon modernizat:

  • Mobilier nou, fotolii cu spătare rabatabile asemenea celor din avion.
  • Sistem de informare a pasagerilor, cu display-uri atat in interiorul vagonului, cât și în exteriorul vagonului;
  • Dispozitiv SOS – respectiv călătorul poate lua legătura cu mecanicul de locomotivă în situații de urgență.
  • Sistem de detecție a incendiilor (detector de fum și stingător).
  • Uși laterale cu sistem de închidere/deschidere selectiva (deblocarea selectivă a ușilor de către mecanicul de locomotivă, pe partea cu peronul, similar cu sistemul închidere/deschidere a ușilor de la metrou). Acest sistem se va regăsi și pe materialul rulant al CFR Călători modernizat prin programul de investiții finanțat din fonduri PNRR (139 de vagoane și 75 de locomotive).
  • Instalație de climatizare.
  • Toalete ecologice.
  • Viteza maximă de circulație este de 200 Km/h.

Caracteristici tehnice:

Locomotiva electrică tip EC de 3400 KW

  • Viteza maximă de circulație 160km/h;
  • Reglaj pe joasă tensiune (fără sistem graduator-selector);
  • Convertizoare statice pentru alimentare servicii auxiliare;
  • Automat programabil (calculator de bord) comandă tracțiune și servicii auxiliare;
  • Instalație supraveghere video interior-exterior;
  • Instalație pentru deschiderea selectivă a ușilor.

Locomotiva electrică tip EA de 5100KW

  • Viteza maximă de circulație 200 Km/h;
  • Reglaj pe joasă tensiune (fără sistem graduator-selector);
  • Convertizoare statice pentru alimentare servicii auxiliare;
  • Automat programabil (calculator de bord) comandă tracțiune și servicii auxiliare.

Toate proiectele de investiţii derulate de CFR Călători prin fonduri proprii sunt licitate transparent, prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice – SICAP conform procedurilor legale în vigoare şi sunt adjudecate de către întreprinderile de profil din România.

CFR Călători este ferm angajată în realizarea de investiţii pentru creşterea şi modernizarea parcului de vehicule feroviare pe care îl deţine, în paralel cu îmbunătăţirea serviciilor oferite călătorilor.

Despre CFR Călători:

Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători  CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează  transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de calitate de transport feroviar de pasageri, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.